Hello Team, tijdens mijn poging om PI6HLM te ontvangen kwam ik er "helaas" achter dat jullie tegenwoordig met ZDM exact in lijn met PI6HLM zitten. En zo hard zijn en dicht naast HLM in frequentie zitten dat ik deze lastiger kan ontvangen.
Maar des al niet te min, kan ik jullie direct op de LNB ontvangen 😉
https://pd5dj.nl/?p=3168
73
Bjorn de PD5DJ Avenhorn